vakantieee!! - Reisverslag uit Malta, Malta van Alice Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu vakantieee!! - Reisverslag uit Malta, Malta van Alice Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

vakantieee!!

Blijf op de hoogte en volg Alice

09 Oktober 2014 | Malta, Malta

heyhoiiii.

weer een week voorbij, dat betekend dat ik lekker een week vakantie heb van stage.
Omdat papa, mama, anna en marieke zondag komen, echt super veel zin in :)
we hebben weer een leuke week achter de rug, ik ben wezen winkelen met de cliënten, en wat genoten ze er van zeg!

Ook heb ik zelf lekker gewinkeld, altijd leuk.
afgelopen maandag hebben we echt afscheid genomen van onze buurman, dinsdag morgen is hij vertrokken. We missen hem allemaal heeel erg..

Vanavond gaan we weer uit in paceville en morgen hebben we school en een gesprek met simon.

voor de rest wil ik iedereen bedanken van wie ik weer leuke kaarten heb gekregen, ik geniet hier erg van :)

groeeeetjes xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Malta

Alice

Actief sinds 20 Aug. 2014
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 6029

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 08 November 2014

Mijn eerste stage reis

Landen bezocht: