alweer op de helft!! - Reisverslag uit Malta, Malta van Alice Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu alweer op de helft!! - Reisverslag uit Malta, Malta van Alice Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

alweer op de helft!!

Blijf op de hoogte en volg Alice

27 September 2014 | Malta, Malta

Hoi lieve lieve mensen!

ten eerste sorry dat ik zo lang niks geschreven heb.
Heb er helemaal niet meer aan gedacht en ook niet echt tijd voor gehad!

het gaat hartstikke goed hier, mijn stage bevalt een stuk beter dan de eerste weken.
De medewerkers en de bewoners komen steeds meer los. Omdat hun me nu ook een beetje kennen :D
Ook ondernemen we steeds meer, ik ben al 2 keer wezen bowlen en volgende week zijn er ook veel leuke activiteiten waar we aan mee helpen.
Hier vertel ik volgende week meer over (beloofd!!)

Op stage en hier in de dorpen zijn ze al druk bezig met kerst.. je vraagt je vast af waarom?! Nou kerst is hier heel belangrijk.
Ze beginnen ook nu al met hun huis opruimen en kerstversiering maken. Heel raar maar super gezellig.
Ook is hier nog bijna elke avond vuurwerk wat de sfeer erg leuk maakt.


Het heeft hier afgelopen donderdag wel 10 minuten geregend, je begrijpt vast dat we dit niet gemist hebben.
Ook ben ik zondag gebeten door de beruchte yellowfish (kwal) gelukkig heb
Ik er niks aan overgehouden haha:)
Wel ben ik deze week even goed ziek geweest, maar de middeltjes van de buren doen wonderen en daar was ik gelukkig voor het weekend weer van af, zodat ik zoals elk weekend lekker kon stappen met mijn toppers hier!

volgendr week moeten we afscheid nemen van onze lieve buurman, gelukkig vieren we dat met een feestje.

verder wil ik iedereen bedanken voor de lieve berichtjes en de leuke kaartjes!!

heel veel liefs alice xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Malta

Alice

Actief sinds 20 Aug. 2014
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 6033

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 08 November 2014

Mijn eerste stage reis

Landen bezocht: