3de week. - Reisverslag uit Malta, Malta van Alice Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu 3de week. - Reisverslag uit Malta, Malta van Alice Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

3de week.

Blijf op de hoogte en volg Alice

13 September 2014 | Malta, Malta

Hoi lieve mensen.

alweer 3 weken in het mooie malta..
stage valt tot nu toe een beetje tegen. We doen de hele dag eigenlijk niks.
daarom zijn het lange saaie dagen. Dit hebben we aangegeven bij onze begeleider, die het absoluut snapte
We hebben gevraagd of we niet de activiteiten er bij konden doen zodat we wat meer te doen hebben. Dit was geen probleem.
vanaf maandag begin ik bij de activiteiten.
Waar ik zit maken de mensen met een beperking jam enzo. Hier van ik dus vanaf maandag bij helpen. Hopen dat dit goed bevalt!!

verder zijn we vandaag naar de blue lagoon geweest,
en vanavond gaan we weer uit in paceville.
het uitgaan is hier GEWELDIG!!

Voor de rest vermaak ik me hier prima en heb ik veel leuke mensen ontmoet.

Heel veel liefs en een dikke knuffel x


  • 23 September 2014 - 21:21

    G.Snijders:

    Hallo Alyse

    Vandaag hebben wij een kaart van jouw ontvangen,heel hartelijk dank.
    Wij hebben jouw reisverslagen gelezen en fotos gezien het ziet er keurig uit zo te zien heb je het wel naar de zin hopen dat het zo blijft. Wij wensen jouw voor de verdere duur van de stage veel plezier.

    Groeten Oma Opa Snijders

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Malta

Alice

Actief sinds 20 Aug. 2014
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 6011

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 08 November 2014

Mijn eerste stage reis

Landen bezocht: