De eerste week stage. - Reisverslag uit Malta, Malta van Alice Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu De eerste week stage. - Reisverslag uit Malta, Malta van Alice Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

De eerste week stage.

Blijf op de hoogte en volg Alice

05 September 2014 | Malta, Malta

Maandag begonnen we dan; stage!!
ofnouja maandag.. Maandag kwam de bus niet opdagen, waardoor we de volgende bus gemist hadden, daar dus driekwartier gewacht, en wat denk je... de volgende bus rijd gewoon door zonder te stoppen!! uiteindelijk dus 5 uur onderweg geweest en niet op stage aangekomen.. de bussen zijn vreselijk hier!!

Maar dinsdag ging alles goed, we kwamen om half 9 aan op stage, kregen onze flat te zien en kregen een rondleiding, ik zag gelijk al dat dit heel heftig ging worden.
toen de rondleiding klaar was moesten we naar onze eigen flat.
De eerste dag viel erg tegen, er was maar 1 werknemer die Engels sprak, verder spraken ze allemaal Maltees. Dus ik had geen idee waar ze over aan het praten waren, zo frustrerend!!

Ook word hier heel raar omgegaan met de cliënten, totaal verschillend dan in Nederland.. Ik schrok er echt van.

Wel begin ik de mensen hier steeds meer te begrijpen, ik dacht eerst wat een stelletje chagrijnige mensen, maar ze komen steeds meer los.

Ook ik begin het steeds leuker te vinden.

Vandaag hebben we alleen een gesprek met simon van een kwartier en zijn we de rest van de dag vrij, ook zaterdag, zondag en maandag zijn we vrij.
maandag is het hier nationale vakantiedag.
Heerlijk lang weekend dus.

Lieeeeeeeeeeeeeeefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Malta

Alice

Actief sinds 20 Aug. 2014
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 6019

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 08 November 2014

Mijn eerste stage reis

Landen bezocht: