ontmoeting op stage - Reisverslag uit Malta, Malta van Alice Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu ontmoeting op stage - Reisverslag uit Malta, Malta van Alice Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

ontmoeting op stage

Blijf op de hoogte en volg Alice

29 Augustus 2014 | Malta, Malta

Vandaag hadden we kennismaking op stage.. en dat begon al goed haha.
5 meiden en openbaar vervoer.. drama!!!
We moesten eerst naar school om samen met simon naar stage te gaan.
de verkeerde bus genomen, kwamen we dus helemaal ergens anders uit.
uiteindelijk een taxi genomen maar alsnog 3kwartier te laat haha.
gelukkig kon hij er om lachen en konden we naar stage.
Een uur met de bus en in totaal 3 x overstappen (dit word dus nog wat haha)
eenmaal toen we op stage aankwamen was het allemaal erg leuk, hele aardige mensen. We hadden keuze uit zorg of recreatie.. we hebben voor zorg gekozen omdat we hier de opdrachten konden maken.
ze vertelde dat ze 9 flats hadden, 3 vrouwenflats en 6 mannenflats.. ik zit zelf in een flat voor vrouwen. Ook vertelden ze dat er niet veel "bewoners" zijn met een lichamelijke beperking, veel dus geestelijk. Wat me een hele grote uitdaging lijkt.
We moeten stage lopen van maandag tot donderdag en we mogen zelf onze tijden bepalen, super chil dus!!
Hoe de stage is gegaan vertel ik jullie nog want we beginnen maandag.

vanavond gaan we uit in paceville en zaterdag gaan we op een partyboot.