De eerste dagen. - Reisverslag uit Malta, Malta van Alice Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu De eerste dagen. - Reisverslag uit Malta, Malta van Alice Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

De eerste dagen.

Blijf op de hoogte en volg Alice

25 Augustus 2014 | Malta, Malta

23 aug. gingen we dan eindelijk, 11 weken Malta.
Nadat we 2 uur vertraging hadden kwamen we tegen 6 uur aan in ons appartement. En wat voor appartement, net een huis zo groot!! 2 badkamers, 2 slaapkamers, 4 balkons, woonkamer, keuken en een aparte eetkamer.
Toen we de koffers en alles hadden uitgepakt zijn we maar gelijk gaan zwemmen want het is hier 34 graden, echt heeeeeerlijk!!
Zondag waren we nog vrij, toen zijn we naar de zee geweest, wat ongeveer 30 sec. lopen is.. want we hebben uitzicht op zee :)
Vandaag (maandag) was onze eerste schooldag, van 3 tot half 5 en van 5 tot half 7, is nog te doen dus.
Deze week hebben we elke dag school.
Vrijdagmorgen gaan we met Simon, onze begeleider kijken bij onze stage.
Hij zei al dat onze stage 1 uur reizen was.
We hebben stage van maandag tot donderdag en dan op vrijdag school.