het is bijna zo ver!! - Reisverslag uit Malta, Malta van Alice Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu het is bijna zo ver!! - Reisverslag uit Malta, Malta van Alice Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

het is bijna zo ver!!

Blijf op de hoogte en volg Alice

20 Augustus 2014 | Malta, Malta

Hoi hoi..

Zoals de meesten wel weten ga ik 23 aug. 11 weken stage lopen op Malta.
Dit ga ik samen doen met, Lisa Oldewening, Rosa Dorenbos, Joska Hendriks en Melissa bril.

Daar ga ik sta lopen in Dar tal-Providenza, dit is een huis voor verstandelijk beperkten.

Ik logeer in het appartement Lands end in Sliema.

Hier zal ik wat reisverslagen en foto's op plaatsen.

Liefs alice xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Malta

Alice

Actief sinds 20 Aug. 2014
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 6014

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 08 November 2014

Mijn eerste stage reis

Landen bezocht: